Thursday, April 3, 2014

හැමෝටම හොරෙන් තහනම් ගහේ ගෙඩි කෑම සදහා කෙනෙක් සොයමි

හැමෝටම හොරෙන් තහනම් ගහේ ගෙඩි කෑම සදහා කෙනෙක් සොයමි
Name: සහන් වීරරත්න
E-mail Address: sahangay1992@gmail.com
Phone Number: 072 8227520
From කොළඹ
SEX Male
Birth Year 1992
About me: මම බත්තරමුල්ලේ.මට අවුරුදු 21.ජොබ් එකක් කරන් නෑ.තාම ඉගෙන ගන්නවා.ඕනේ රහසක් රහසක් විදිහටම තියාගන්නවා.මගේ ෆොන් නොම්බර් එක 072-8227520 ඕනේ නම් කතා කරන්න.මේ විස්තර ඔක්කොම ඇත්ත.කතා කරන්න කලින් ෆොන් එකට ටෙක්ස්ට් එකක් එවන්න.ඔයාලගේ නොම්බර් කාගේවත් අතට යන් නෑ.100% ෂුවර්.මාව ඕනේ නම් කියන්න,.මම මගේ ෆොටො එකක් දැම්මේ නෑ.ඒ හේතුවක් ඇතුව.කොල් කරට පස්සේ එවන්නම්.
Looking For ඇත්තටම මම හොයන්නේ ගැහැණු පාර්ශවයේ කෙනෙක්ව.වයස ප්‍රශ්නයක් නෑ.කොළඹ අවට.ආදරය හොයන කෙනෙක්ව,එ වගේම තහනම් ගහේ ගෙඩි කන්න කැමති කෙනෙක්ව,තමන්ගේ මහත්තයාගෙන් අවශ්‍ය දෙවල් හම්බවෙන් නැති කෙනෙක්ව.
Your Photo:



 

No comments:

Post a Comment